Suport Tehnic ROA

Romfast vine în întâmpinarea clienților săi cu suport tehnic și upgrade de aplicații pentru a asigura utilizarea eficientă și completă a sistemului ROA.

Vezi Serviciile

Serviciile Noastre de Suport

Oferim suport pentru a corecta eventualele erori, a repara defecțiuni ale bazelor de date, și pentru a asigura actualizarea legislativă și optimizarea programelor.

Evoluția permanentă a economiei și modificările legislative generează necesitatea optimizării și actualizării continue a aplicațiilor informatice create de noi, astfel încât acestea să se mențină la standardele cerute de clienții noștri.

Metoda de Acordare a Suportului Tehnic

Suportul tehnic se realizează prin mai multe căi, în funcție de calea optimă de realizare și de problema concretă ce trebuie soluționată:

Canale de comunicare

Telefon, fax, e-mail, conectare securizată, sau intervenție la sediul Romfast/Client.

Mentenanță și Actualizarea

  • Mentenanța și actualizarea schemelor ROA în baza de date Oracle se realizează prin conectare securizată la distanță.
  • Actualizarea aplicațiilor ROA se realizează prin punerea la dispoziție a aplicațiilor pe un server FTP, de unde sunt descărcate automat în toate stațiile de lucru.

Metode de Comunicare

Comunicări din partea Romfast

Comunicăm periodic lista lucrărilor efectuate prin:

Lunar

  • • Buletin informativ
  • • Rapoarte de lucrări speciale
  • • Lista actualizărilor

La nevoie

  • • Buletine speciale
  • • Răspunsuri scrise la sesizări

Comunicări din partea Beneficiarului (Sesizări)

Beneficiarul ne poate comunica oricând:

  • Sesizări de funcționare eronată
  • Cereri de modificare sau dezvoltare
  • Sesizări de modificare legislativă
  • Sugestii de optimizare

Beneficiarul poate crea și gestiona sesizările prin intermediul programului ROA Suport Tehnic. Romfast înregistrează, prioritizează și urmărește rezolvarea tuturor sesizărilor.

Baza de Date și Backup

Mentenanța bazei de date Oracle este inclusă în serviciile de suport tehnic. De asemenea, furnizăm o metodă automată și periodică de back-up a datelor.

Contract

Serviciile de suport tehnic post-implementare fac obiectul unui "Contract de suport tehnic" ce va fi încheiat între părți.

Solicită Contract

Ai nevoie de suport tehnic?

Echipa noastră de specialiști este pregătită să îți ofere suportul de care ai nevoie pentru a utiliza eficient sistemul ROA.